24/7 WORLDWIDE SERVICE
EASY DO-IT-YOUR-SELF-INSTALLATION
NEED HELP FOR INSTALLLATION ASK US
NOT GOOD? MONEY BACK!

Klantenservice:

1 Bestellen van artikelen

 

Maakt u a.u.b. een account aan in onze webwinkel

Registratie
Om optimaal gebruik te maken van de Website, kunt u zich registreren via het registratieformulier op de Website. Tijdens de registratieprocedure kiest u een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee u na registratie kan inloggen op de Website.

inloggen

2 Betalen van artikelen

U kunt nu de door uw gewenste artikelen bestellen en betalen. Zodra u betaald heeft ontvangt U van ons een factuur die u kunt gebruiken voor uw boekhouding. Als de goederen door het Fulfillment bedrijf aan u worden verzonden krijgt u van ons een Track-en-Trace code zodat u de aflevering van de goederen kunt volgen. Over het algemeen zijn de goederen binnen een paar dagen op het afleveradres aanwezig. Dit is afhankelijk naar welk land de goederen dienen te worden verstuurd.

Heeft u vragen stuur ons een ticket of mail [email protected], of bel ons op 0252-544772

3 Wilt u ruilen of annuleren van artikelen?

U heeft het recht de op afstand gesloten overeenkomst met Sail360 binnen 14-kalenderdagen na bestelling van het product, te ontbinden indien de goederen niet aan uw wensen voldoen. Binnen deze herroepingstermijn dient  u zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan. De verpakking slechts te openen en het product slechts te gebruiken voor zover dit nodig is om de aard en de kenmerken van producten na te gaan. 

Handelswijze artikelen retourneren:

Wanneer u een artikel terugstuurt, gaan wij ervan uit dat het artikel compleet is - en voor zover redelijkerwijs mogelijk - zich in de originele staat bevindt en in de originele fabrieksverpakking zit. Uitgangspunt is dat u het artikel hanteert/ inspecteert zoals dat in een winkel mag. Wanneer een artikel beschadigd is kan een schadevergoeding in rekening gebracht worden.
Let op: kleding mag alleen worden teruggestuurd als de kleding niet is gedragen en de labels niet zijn, verwijdert. Passen van de kleding mag uiteraard wel. Bestelde apparatuur mag niet worden gebruikt of gemonteerd.

 

Voorbeeld:   Retourneren U logt in

U komt uit op een pagina waar u recente orders te zien zijn. Vervolgens kikt u op bekijken naast            het artikel dat u wilt retourneren.

   U komt nu in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kunt u rechts onder in op de knop         Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken en u kunt aangeven waarom u de         artikelen wilt retourneren

   Vervolgens klikt u op de knop verstuur om de webshop te informeren dat u iets retour stuurt.           We krijgen wel graag een seintje van uw retourzending zodat we voor een snelle terugbetaling      kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending in uw account met een Log in, ga naar uw      bestelling en meld het artikel retour 

  Vervolgens krijgt u bericht van de webshop naar welk adres u het product kunt retourneren. 

 

Tips:

  • Bewaar u verzendbewijs en stuur het op met track en trace. Daarmee kunnen we uw verzending traceren als er iets misgaat.
  • Meerdere artikelen retour? Dat kan op dezelfde manier.
  • U kunt ook retourneren via een ticket of email die u stuurt naar [email protected]
  • U mag ons ook bellen +31 (0)252 544772.
  • Vermeld altijd uw ordernummer
  • Stuur nooit zonder bericht iets op, uw terugbetaling komt dan in het nauw omdat wij niet weten wat en door wie iets is gestuurd,

 

Ben u blij met uw bestelling?

Dat is hoe we het graag zien! We horen graag van u hoe blij u bent met uw bestelling. Schrijf dan een review over uw product op onze website met uw review maakt u kans op € 100,-- aan accessoires naar uw keuze 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Gratis verzending vanaf €100
24/7 WORLDWIDE SERVICE
EASY DO-IT-YOUR-SELF-INSTALLATION
NEED HELP FOR INSTALLLATION ASK US
NOT GOOD? MONEY BACK!